Thursday 21 January 2016

Sambung Berblog. Tunjuk Ajarku Sifu.

Assalamualaikum. Hai peeps!

Lama dah saya tinggalkan blog ini bersawang. Spider pun tak hingin duduk, teruk sangat rupanya. Hihi. Tak sempat nak upah orang kemas blog ni. Al-maklumla disebabkan saya busy teramat (konoonn). Yang sebenarnya malas. Hukhukhuk. Eh tak la, sebenarnya saya banyak luangkan masa di instagram. Ni haa instagram nya @soobeauty_byhuda, kot la teringin nak intai-intai. Kalau nak follow lagi la bagus. Sangat dialu-alukan. Thank you so much, ikan puyu sekor samah. Berpantun pulak. Grrr. Hehe.

Niat saya nak luangkan banyak masa dan perkongsian di blog juga. Kebaikan kita kongsi bersama, itukan lebih manis. Ceeywaaahh.. hihi. Yelah, kita sihat sama-sama. Saya cuba bantu korang untuk sihat. InshaaAllah. Suka bantu-membantu orang ni. Tolong-menolong itu kan amalan mulia. Hikhik.

Kejar Impian
Berlari Mengejar Impian
Credit: BeFunky

Ok, got to go dulu.
Nanti I continue later ye. Bubye..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...